کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

خر !!!؟

 

خر ،

این حیوان بزرگ که روح اش

به وسعت روح ماست و در بر می گیردمان...

 

چه ساده می گذریم از آن که

آزادگی را مثل خر بندگی کنیم...

 

                      

نظرات 6 + ارسال نظر
ارم شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://eramgroup.blogsky.com

سلام.الاغ هم آفریده خداست.اما ما نباید خود را با آن مقایسه کنیم.ما انسانیم.به ما هم سر بن منتظر نظراتت هستیم

زهرا یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ

حرف بی ادبی و فحش توی وبلاگ!!!! واییییییییییییییی

ولی آره راست می گی قبول دارم آزادگی را مثله خوده خر بندگی می کنیم، البته امید وارم خره ناراحت نشه ما خودمون را می گیم مثله اون....

melina یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ب.ظ

...و اینک ما خود را بی آلایش خواهیم دید... وقتی آدمیان روی چارپایان را سفید می کنند.... انسان دروغ است .... برتری اش دروغ تر .........

مداد سفید شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.bluefreinds.blogfa.com/

سلام آقا امین گل ..
خوبی؟
بابا دلمون تنگ شد برات ..
خیلی وقت بود آپ نمی کردی خبر نداشتم دوباره شروع کردی به نوشتن ..

نمی دونم این خر رو چطوری ربط بدم به چیزی که گفتی ..
یکم حرفات سنگین شده ... شاید هم من خنگ شدم نمی فهمم !

خوش باشی
عیدت هم پیشاپیش مبارک
یا علی

مداد سفید دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام...

سال نو تسلیت !!!

چرا که هنوز
کهنگی لباس روحم
سیاهی دیوارهای قلبم
و خزان باغ دلم را
را احساس می کنم

/////////////////////////////////

شاید یه جمله قشنگ بتونه بهترین هدیه تو به یک نفر باشه ... اینقدر دنبال کلیشه نباش . کافیه بهش بگی دوستش داری البته با دلت نه با زبونی که صد بار این جمله رو میزنه و ...

دوستتون دارم ...

آرزومند آرزوهاتون .

خوش باشی
یا علی

بیژن جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.bijan22.blogfa.com/

سلام
سال نوی شما هم مبارک.خوب و خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد