کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

۲۶ دی

  

 

اگر از کمند عشقت بروم کجا گریزم 

 

که خلاص بی تو بند است و حیات بی تو زندان 

 

 

سعدی ( ع ) 

 

این همه تن ، 

 

این همه گوش ، 

 

این همه چشــم ، 

 

و تنهـــــــا و بی دل ، 

 

من 

 

در کنج خلـــوت خویش 

 

خیـره در چشــــــــــــمان 

 

در هـــوس نگاهــــی آشنـــا ، 

 

                                           تا بیامیزم دل را .... 

 

                                                                                              ۲۶/۱۱/۸۶ 

 

 

 

دنیای بسیار شلوغی شده است !!!؟ 

 

به هر طرف که می نگری خبری از سویی به سویت روانه است ! 

 

تصورات و خبرهای ضد و نقیض پی در پی یکدیگر ، برگ های آشفته 

 

ذهن را در هوا می پراکند تا باری دیگر در لابلای این آشفتگی ، غرق 

 

تمام ذهنیات صحیح و غلط شویم و درگیر و دار با وجدان مجنون !؟  

 

 

دست نوشته ی بالا و همیجوری نوشتم ! 

 

بیشتر قصدم این بود که اشاره ایی کرده باشم به اخباری که در اطرافمون 

 

میشنویم . 

 

۱- غزه ! 

 

از نظر انسانی وحشتناکه ! 

 

از نظر سیاست داخلی واسه ما احمقانه است ! 

 

از نظر سیاست خارجی هم دیگه حرفی نیست که نزده باشن !!!؟ 

 

از لحاظ پشت پرده هم که واقعآ مردم دنیا رو سفیه گیر آوردن ! 

 

 

۲- خاتمی یا میرحسن موسوی ! 

 

خاتمی و از صمیم قلب بهش ارادت دارم و دوستش دارم ، با تمام  

 

ضعف هایی که ازش دیدم . 

 

اما نمی دونم چرا به اومدنش خوشبین نیستم !؟ 

 

یعنی احساس میکنم ، از منظر جامعه شناسی اگه نیاد واسه جامعه 

 

ایرانی بهتر میشه و تاثیری که نیامدنش میگذاره در ریاست جمهوری 

 

بعدی بیشتر و بهتره ! 

 

جامعه ما باید خودش خودش و ترمیم کنه و به این نتیجه برسه که وقتی 

 

می خواد پای صندوق رای ، درک صحیح و درستی ار رای دادن داشته باشه. 

 

برداشت درستی از قانون ، زندگش شهری و شهروندی ، حکومت ، دین ، 

 

دموکرای ، رای دادن ، نفت ، اقتصاد  و ........ 

 

اینا چیزایی نیستن که بخواد یه شبه مردم بفهمن ! 

 

احساس میکنم این سیر تطور باید طی بشه تا بتونیم معنای رای دادن 

 

 و درک کنیم و بفهمیم که حکومت دموکراسی یعنی چه ! 

 

 

۳- داشنجو های بینوا رو که دیگه نگوووووووو ..... 

 

 

۴- شبکه فارسی بی بی سی هم ران اندازی شد ! 

 

فرکانس ۱۱۱۱۷    ماهواره هاتبرد     عمودی 

 

 

از این خبرها خیلی هست... 

 

مهم برداشت ما از این خبر هاست و میزان تاثیر پذیری ما ! 

 

بهتره که چشمامون و باز کنیم و همه چیز و ببینیم !

نظرات 24 + ارسال نظر
فرید صلواتی جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.faridsalavati.blogfa.com/

امین عزیز متن زیبات را خواند م جالب بود . حالا نمیدونم بگو شعرت زیبا بود یا متنی که نوشتی حکایتها داشت

فرید صلواتی جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ

چشمم افتاد به این عکس.

[ بدون نام ] جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام.شعری زیبا از سعدی نوشتید.خیلی زیبا بود.متن جالبی بود.آفرین.احساس میکنم رنگ نارنجی را دارین پیدا میکنین.

سلام
نمی خوام به قول مردم نفوذ بد بزنم ، ولی من همیشه از این شعرها می خوانم و خیلی هم دوست دارم. احساس نمیکنم تفاوت زیادی وجود داشته باشه !
با این حال ، سپاس

[ بدون نام ] شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ب.ظ

یعنی منظورتون اینکه هنوزرنگ نارنجی راپیدا نکردین؟
خیلی عجیب با وجود این همه شعرهای زیبا ونارنجی بازهم تفاوت زیادی احساس نمی کنین!

من نمی دونم شما چی دقیقآ تو ذهنتون که یا من حرف شما رو نمی فهمم یا شما من و نوشته هام و درک نکردین !! :(
از ایمیل تون ممنون !

انجمن تخصصی الکترونیک ایران شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.electronix.ir

سلام
از وبلاگتون بازدید کردیم.
در صورت تمایل از سایت ما هم بازدید کنید.
با تشکر
انجمن تخصصی الکترونیک ایران

[ بدون نام ] یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ

خواهش می کنم .قابلی نداشت .انجام وظیفه بود!

پایین یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ http://paiin.persianblog.ir

امین جان، اگر می توانی کاری کن که تاریخ روی عکس هایت نیفتد. اگر در تنظیمات دوربین بچرخی می توانی گزینه مرتبط را پیدا کنی. این اعداد چشم را منحرف می کند و از جلوه بصری اثر می کاهد.
ارادتمند.

سحر یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ http://sahar-salavati.blogfa.com/

سلام
یه ذره با خدا درد دل کردم
بهم سر بزنید[گل]

نصیرالدین جعفری یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.nasireddeen.persianblog.ir

سلام. از شعری که بعد از تک بیت سعدی نوشته اید بسیار لذت بردم. ممنون که به وبلاگ من سرزدید. اجازه می دهید این شعر را بنام خود شما در ادامه یکی از عکسهایم بگذارم؟

فرید صلواتی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ

قدیس بودن یا انسان نبودن مسئله این است

وب نویس سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ب.ظ http://bhb.blogfa.com

با سلام.خسته نباشید. وبلاگ قشنگی داشتی.
در ضمن اگر دوست داشتی بازدید وبلاگت یا کلیک روی تبلیغاتت زیاد بشه حتما یه سری به وبلاگ من بزن.پشیمون نمیشی.
نترس لینکباکس نیست ..... به دردت می خوره.
این آدرس سایت http://bhb.blogfa.com

اینم یاهو ای دیم yahoo id :::: gold.0511

منتظرم. موفق باشی. یا علی

نصیرالدین جعفری سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ http://nasireddeen.persianblog.ir

سلام. عکس فوق را از ساحل شهرستان نوشهر گرفته ام. ممنون که به وبلاگ من سرزدید. راستی چرا جواب سوال مرا ندادید؟

شازده کوچولو چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ http://ghesseyetanhaee.blogfa.com

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

امیر چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.Reyshop.ir

با سلام

از وبلاگ شما بازدید کردیم. خیلی جالب بود وبلاگ قشنگی داشتی
در صورت تمایل از وبسایت ما نیز دیدن فرمایید .

بـزرگتـریـــن و جــامـع تـریــن فـروشــگاه ایـنتــرنتــی ایــران

http://www.Reyshop.ir

http://www.Reyshop.com

باسپاس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ

کیمیاگر.....!
کیمیاگری کن.
کیمیا باش و کیمیا گری کن.
امین کیمیا گر.
امین باش.کیمیا باش و کیمیا گری کن.

سپاسگذارم ..

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ

کیمیاگر
کنایه از مکار و حیله گر چه نام برازنده ای
امین کیمیاگر

ببخشین ! من اصلا متوجه نشدم ! :-؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ

بابا بزرگت که شاعره می تونی بری معنی لغاتو ازش بپرسی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ب.ظ

شاید هم واقعا متوجه نشید اما باز هم مقصرید چون چقدر باید آدم بیخودی باشی که بدونی یک نفر با وبلاگ شما سوء تفاهم پیدا کرده اما هیچ کاری نکرده باشی چه می دونم اگه تو یه نفر رو می شناختی که مامانش بهش کتاب کیمیاگر داده که بخونه بابابزرگش شاعر باشه همیشه عادت به نوشتن نوشته های احساسی هست اما خلافش اثبات شه اگه یه خواهر داشتی که به احتمال خیلی زباد دفتر خاطراتت رو خونده باشه و ممکنه یه نفر از زیر زبونش کلی حرف کشیده باشه یا شاید هم دور از باور عمدی گفته باشه اگه دقیقا وقتی که بچه ی صمیمی ترین دوستت به دنیا میاد و اسمش رو می زاره امین و درست از همون موقع از عکست می رسی به وبلاگ امین که کلی اتفاقات توش پیدا می شه که شبیه زندگیته و یا این که اگه نوشته های این وبلاگ رو روی نمودار بزاری درست با زندگیت البته نه با زندگیت بلکه متناسب با نوشته های آرشیو چتت موج غمگین یا شادی پیدا می کنه و کلی تشابهات دیگه بازم اگه اشتباه گرفتم هزار بار معذرت می خوام

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ

به هر حال دیگه نهایت تا ۴ ماه دیگه اجباری مجبورم چت کنم ۴ ماه دیگه آرشیو چتی هم وجود نخواهد داشت همینطور که هیچ وبلاگی وجود نداره این چند ماه هم دندون رو جیگر می زاریم فضای اینترنت مال اونا که اوستاترن

من الان این نوشته ها رو خواندم !
و اصلا چیزی نفهمیدم..!!!؟
من الان باید چی کار کنم..!؟ اصلا باید کاری بکنم..!؟

[ بدون نام ] یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ

akh akh vaghean mazerat mikham dige ine dige mal ye ja mire iman 1000 ja vaghean mazerat mikham eshtebahi gereftam ke shoma archive chatamo mikhonido poshte neghabe amin nami ghayem shodid bazam 1000 bar mazerat

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

http://i42.tinypic.com/2w1sj85.jpg

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ب.ظ

ببخشید یه نکته دیگه در مورد مشورت هم بگم که درباره ی این عکس هر کی دیده گفته که من هستم که ظاهرا شما هم میشناسیدش بازم به خاطر تمام سوء تفاهمات معذرت می خوام و حرف شما رو قبول دارم که از هیچی خبر ندارید و الان هم معذرت می خوام که این مدت وبلاگتونو خوندمو مزاحمتون شدم اگه خواستید عکس خودم هم می فرستم باهم خودتون مقایسه کنید تا دیگه نگید به نظر لازمه که با کسی مشورت کنم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ب.ظ

اگه هم عکسم رو براتون بفرستم و فقط با این یکی از تمام عکسها مقایسه کنید باز هم برام مهم نیست که باز این مسائل ببینم یا نه فقط خواستم نگید که بی خودی سوء تفاهم پیدا کردم و نیاز به مشاور دارم شاید فقط این برام مهم باشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ب.ظ

نمی دونم با این که اصلا از این بابت ناراحت نیستم و برام مهم نبوده چرا فقط دلم می خواد اعتراف بشنوم با این که این موضوع موضوع مهمی هم نیست چون آدم انقدر در زندگیش کار و مسئله داره که به این مسائل به چشم تفریح و بازی نگاه می کنه درست مثل بازی که بردو باخت داره ولی اگه حتی ببازی هم مهم نیست و باخنده از کنارش می گذری ببخشید که خیلی باهاتو مشورت کردما نمی دونم شاید این هفته رو هم ده ساعت بیشتر نخوابیدم و خیلی خسته بودم به سرم زد بیام یه کم بازی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد