کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

سال من !

 در این برابری روز و شب

 جایم را به باد دادم و در پی اش رفتم

                                          شاید دگر جایی،      خالی باشد..

 

 کنار آبشاران مهرات

 ترنم مستانه ی نوازش ات

                                      عروج به آن جایم شد...

 

                                                                                                            ۱ / ۱ / ۸۷

 

 سال نو شروع شد !

 

 و در روز دوم :

 

 شب را می پیمودم و مــــــــــــاه ،

                                          همراه گام هایم شد..

 طرح گشودن کهنه زخم های خاطرات        لرزه بر روح می افکند..

 رازگشایی گذشته ،

 پندار آمدن ماه از پشت ابر را نقش می زند..

 

 فجر که بر آمد

 بــــــــــــــــــــوم

                           شب راز ها شده بود...

 

                                                                                                       ۲ / ۱ / ۸۷

 

 و آخر

 

 در مقام رکاب ات که آمدم ،

 همچون شاگردی بی سواد شدم...

                                             کودکی ام را مادری کن...

نظرات 29 + ارسال نظر
مداد سفید دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام ..
به به ...
می بینم که اهل می و مستی و از این حرفا شدی (‌چشمک)
شوخی کردم ..
خبری ازت نیست ستاره سهیل ...
سال خوبی داشته باشی
هرجا هستی شاد باشی
یا علی

سارا قاصدک دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.gha3dak.com

سال نوت مبارک !

مینا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ http://mina39.blogfa.com

امین جون
امیدوارم امسال سالی باشه پر از خاطرات جدید و شادی بخش خاطراتی که تو را از خاطرات گذشته ات دور کنه. سعی کن بوجود بیاد دوست عزیزم. خوش باشی
جمعه میای کلاه قاضی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مینا سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ

ماه پشت ابر کیست یا چیست؟

آقا پسر چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام
سالتون مبارک باشه انشااله که سال خوبی داشته باشید{لبخند و چشمک و خنده}
دلم برایتان تنگ شده بود

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

Salam, kamente ma eaydi baraye shomast be torsh ham salam bereson

[ بدون نام ] جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ

چه نظرات جالبی

آقا پسر شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ

می بینم کامنتایی که گذاشتم پاکشون کردی یعنی اینقدر به نظرت چرت و پرت اومده؟؟؟ ولی به نظر خودمان حرف دلمان بود که راحت می گفتم اگه راستش رو بخوای تمام نوشته هات ازنظر من چرت و پرت ولی تا حالا به روم نیورده بودم که بی احترامی نکرده باشم ولی خاک تو سر من اگه بخوام حتی یک کلمه دیگه کامنت بزارم حالا می بینی

مینا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://mina39.blogfa.com

امین جون حتما برات تعریف میکنم .

Agha pesar دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ

Salam, khobid shoma?! Omidvaram hamishe khobo khosh bashido 2onya be sazeton bashe... In vase emrozet bod vagarna halat ra migirim

امین دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.kimiyagar.blogsky.com

مگه امروز چه خبره...!!؟

آقا پسر سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

معلومه دیگه وقتی چند تا وبلاگ داشته باشی تو هر وبلاگ با یه اسم و یه تاریخ تولد باشی طبیعی که آلزایمر بگیری

البته من در حال حاضر یک وبلاگ دارم ولی تا الان دو تا وبلاگ
عوض کردم...!!!
یه تاریخ تولد بیشتر ندارم. ممنون که به یادم بودی.
اما اینجا هم جای این بچه بازی ها نیست...
ممنون مراعات کنی.
در ضمن من هنوز شما را نمیشناسم...!!!؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ

من هیچ کاری نکردم خودت نظرات منو پاک کردی منم دلم شکست

اگه منظورت اون کامنت های بود که گذاشته بودی
باید بگم اونا هیچ شباهتی به نظر نداشت...
بهتره یه نگاهی به نظرات وبلاگ های دیگه بندازی
شاید منظورم و از نظر دادن بفهمی...
رستگار باشی

محمد رضا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ق.ظ

من یا نظر دادم یا خواستم کمکت کنم تا مشکل روحی و روانیت بر طرف شه شاید اگه یه کم فکر کنی بفهمی منظورم چیه در ضمن لطفا جواب ندید چون نمی خوام اگه جواب ندادم ناراحت شید و اخر اینکه لطفا تمام نظرات منو پاک کنید تمام نظرات به اسم آقا پسر و بدون نام چون همه ی نظرات من همشون یا باید با هم باشند یا هیچ کدوم و شما حق تفکیک اونا رو ندارید

سیب سرخ چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ http://sssibesorkh.blogfa.com

سلام...چه خوشگل بود....

سیب سرخ وبلاگ من منتظر دندان های نگاه شماست.

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

hi

۱۷ چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ

هیچی نبود یه تست کوچولو بود که ببینم یه موقع نظراتو بعد تایید تکرده باشی آخه خیلی سوتو کور بود این جا

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ

۱۸

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ

۱۹

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ

و ۲۰ یعنی تعداد کامنتی که باید می بود
تو رو خدا پاک نکن من خیلی بهم بر خورده
من نمی دونستم خوشت نمیاد که کسی این جوری برات نظر بزاره ولی حالا فهمیدم یعنی از این به بعد با اینکه این جوری رو بیشتر دوست دارم ...

آقا پسر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ

من هفته ای یک روز میام این یه روز هم تو حالم رو بگیر

آخرین کامنت{واقعا} چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ

{خداحافظی}
می خوام دیگه هیچ وقت برات نظر نذارم آخه خیلی کمرنگ شدی می خوام بدون رنگ شی ولی به هر حال امیدوارم امسال بهترین سال زندگیت باشه و همیشه خوب و خوشو سلامت و هرچی آرزوی خوب باشی

محمد رضا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ

بای بای

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

از وقتی من اینترنت نمیام چقدر سرعت کم شده

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ

خط ایرانسلمم که دادم کادو به یه نفر لااقل با اون بیام حالا که اینقدر سرعت کم

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ

{چشمک}

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ

{زبون}

خداحافظی واقعی واقعی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ

و این هم آخرین نظر از آقا محمد رضا بود

کوچه بعدی دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ

می گماااا ... چرا خونه ما اینقدر کوچیک افتاده تو این عکس ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد