کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

زندگی

 

من زندگی را دوست دارم 

 

ولی از زندگی دوباره می ترسم 

 

دین را دوست دارم 

 

ولی از کشیش ها می ترسم 

 

 

 

 

قانون را دوست دارم 

 

ولی از پاسبان ها می ترسم 

 

عشق را دوست دارم 

 

ولی از زن ها می ترسم 

 

کودکان را دوست دارم 

 

ولی از آیینه می ترسم 

 

سلام را دوست دارم 

 

ولی از زبان ام می ترسم 

 

 

من می ترسم 

 

پس هستم 

 

اینچنین میگذرد روز و روزگار من 

 

من روز را دوست دارم 

 

ولی از روگار می ترسم .... 

 

 

                                                                                     حسین پناهی 

 

          

نظرات 7 + ارسال نظر
پگاه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ

عالیه.

مینا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ب.ظ http://mina39.blogfa.com

منم این شعر حسین پناهی رو خیلی دوست دارم. خودت برام بلوتوث کردی.

شیرین جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://sokhanandel.blogfa.com


منم خیلی موافقم خیلی زیباست ولی بازم می گم عکس هات فوق العاده است .

حاج نوید جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.salavati.blogfa.com

سلام
من نمی ترسم چون ترس تو ذاتم نیست!!
متن قشنگی انتخاب کردی.موفق باشی
حاج نوید صلواتی

مداد خاکستری شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ

گاهی دلت نمی خواهد غریبه شوی با این غوغای قریب؟
گاهی دلت نمی خواهد دمی غفلت کنی و غریبه شوی با این غربت غریب؟
گاهی دلت نمی خواهد غرق شوی در غرقاب این غم و دیگر هرگز غمآوازت به گوش نرسد؟
گاهی دلت می خواهد غیب شوی در این غین که تو را می برد به غربی ترین غار دنیا, آنجا که پیش روی آخر جهان است.
گاهی...
دلت می خواهد فریاد بزنی.
قاف گرچه حرف اول قیامت و قاصدک بود
حرف آخر دق شد.
.
.
.
!
خیلی دلم میخواد مثل خودش درک کنم اشعار زیباشو ...
روحش شاد

ماهک یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.mahak22.blogfa.com/


اگر تمام شب را برای از دست دادن خورشید گریه کنی , لذت دیدن ستاره ها را هم از دست خواهی داد
.عشق یعنی کوچیک کردن دنیا به اندازه‌ی یک نفر، یا بزرگ کردن یک نفر به اندازه‌ی دنیا
همیشه پر غرور باشی ............

هری پاتر یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ

شعر خیلی خیلی زیبایی نوشتی وعکس زیبا تری هم کنارش امیدوارم همیشه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد