کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

نوروز ۲۵۶۶

احساس و اندیشه از ترس در پس ابر

باران می بارد               بهار در راه است            طبیعت تازه می شود

                                                         اما ضحاکان هنوز نشسته اند !؟

احساس و اندیهش در پی پرواز

شب بی استره و ماه ، سیاه به غایت

با کدامین نشان راه به آنسوی دریا برم...!!؟

اندیشناک و امیدوار به نا امیدی ها می نگرم

 

خسته و تنها به دنبال یار می گردم

 

آغوش ام خالی است

شعله ی مهر گر می گیرد و وجودم را می جوشاند

                                                                 چه سود....!!!!؟

 

                                                          می خوانمت به زبان دل ، گوش کن...

 

                                                                                            ۲۶ / ۱۲ / ۸۵

 

 

گرمای خورشید رفت....

                                     آســــــمان   نـــارنجی     

                                         مـــــــهتاب   در   راه

                                           مشرق ساکت و سرد

                                            شــب و تنهایی و درد

                                              من مســـت و راســــت    

                                                وضویم   با   شـــــراب

                                                 سجاده ی تـرمه ، معطر

                                                       ذهــــن   تهی  و   آزاد

 

اندیشه در بند احساس

                     آشنایی مهر با پیشانی

                                        اشـــک  آشنا   و   گـرم

 

می بینمت به هر آن سو که می نگرم

کی دستانت را خواهم بوسید....!!!؟

 

                                                                                               ۲۷ / ۱۲ / ۸۵

                         

 

سال ۲۵۶۵ هم به پایان رسید....

شما را نمی دونم  ولی واسه من که سال بسیار پر فراز و نشیبی بود....

سال و با عزم شروع کردم ، عید که رفتیم شمال.

از نظر کاری و اقتصادی هم که وضعیت اینقدر توپ بود که نمیشه تعریف کرد.

حدود ۷ ماه با چندی از دوستان یه کار جالب کردیم ولی بازده اقتصادی آنچنان

نداشت ولی پر از تجربه هایی بود که کمتر کسی داره و همینطور پر از خاطرات

بسیار عالی.... دوستان جدیدی پیدا کردم که خیلی دوسشون دارم....

البته دوستان دیگری هم در طول سال پیدا کردم که بهشون افتخار میکنم.

همچنین خودم که احساس میکنم بهتر از قبل فکر میکنم و می تونم انسان

موفق تری تو زندگیم باشم...

امسال هم قلبی در کار نبود و من تنها می نوشتم و می نوشتم ، گرچه کم....

اما قصد دارم یه زندگی ی دیگه واسه خودم درست کنم....

فردا هم که روز اول سال جدیده مصادف با اول ماه ربیع الاول میشه ، صبح قبل

از اذان صبح پشت در مسجد می بینمتون....

اگر بدی و کاستی ازم دیدین به بزرگی خودتون ببخشین...

امیدوارم سالی پر از عشق ، مهر ، رستگاری ، بزرگی ، پیروزی و پول داشته باشین...

 

 

احساسی نو در وجودم مواج است

پیراهن بهاری کیهان را بنگر

لحظه ایی بایست تا که از پاکی و طراوت نهر های جاری اش

                                                                             سیراب شویم....

 

 

                                                                                          نوروز ۲۵۶۶ مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
آقا پسر پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ

امروز دو نفر آدرس وبلاگتو از من گرفتن من هم بهشون دادم
یکی شادی و اون یکی موفقیت و در سال ۸۶ مرتب میان سراغت
سال نو مبارک
امیدوارم امسال به آرزوت برسی و یه قلب خوب و دوست داشتنی پیدا کنی

مداد خاکستری یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.bluefreinds.blogfa.com

سلام امین جان...آقا سال نو مبارک؛ایشاالله سال خوب و پر از برکتی همراه با تندرستی و موفقیت در پیشرو داشته باشی مثل پارسالت ولی افزونتر...امیدوارم امسال قلبت هم چراغونی بشه و اونی رو که تو لایقشی و اون لایقته پیدا کنی و شعرات حال و هوای دیگه ای بگیره...
موفق باشی دوست من
در پناه حق

کلیک کن تو قلب من دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

از وبلاگتان بهره لازم رابرده ایم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من
http://www.iranmaxim.mg-blog.com
وبلاگهای +/- جایزه 800 دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد