کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

فریاد

 

کوتاهی بلندی آسمان از آسمان نیست

از بلندی کوتاهی روح ماست

 

و من بر بام آسمان فریاد خواهم زد ، بی مهری و ریای این دنیا را....

 

                                                                                                  ۱۵ / ۱ / ۸۶

 

این و در جواب یکی از دوستان نوشتم که آسمون براش کوچیک بود....

 

نمی دونم چرا تازگی یه جور دیگه شدم...!!!؟ نه...!؟

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا نقی زاده سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

سلام دوست عزیز از تمام مطالبتان استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
با وجود تعداد بازدید کننده های وبلاگتان احساس می کنم فقط شما می توانید بهترین و بزرگترین کمک را به من و خودتان کنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

آزاده سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ http://yas-sefid-17.blogsky.com/

اگر صدایت به گوش خدا رسید خیلی چیزهارا بگو...
سردی چشمان مردمان این دنیا را
دستان بی مهرشان را
لبخندهای بی روحشان را
و طلب کن ذره ای عشق برای مرهم زخم دلمان
که هیچ نمی خواهد...
.............................................
موفق،شاد و عاشق باشی تا ستاره.

سایه چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ

و شاید به همین خاطر است که دستم به چیدن ستاره ام نمی رسد .......یک جور دیگر بودن خوب هست! هر چه باشد بهتر از عادت است که این روز ها شدیدا به جان من افتاده!!باید برای جریمه روزی ۱۰ بار بنویسم عادت نکن !!.....

باران پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.sookoote-baran.persianblog.com

باران می بارد امشب بر سکوت تنهاییم

و سکوتم با ترنم باران همنوا می شود .


سلام
این ۲ متن آخر کوتاه اما خیلی با مفهومه ..استفاده کردم .
آدم خوبه متحول بشه ولی خدا کنه این یه جورایی شدنت خوب و مثبت باشه اگر اینطور باشه نگران نباش خیلی هم خوبه ...
بهترینهارو برات آرزو دارم مهربون .
شاد و موفق باشی تا بعد در پناه حق.

مینا چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ق.ظ http://mina39.blogfa.com

آره درست حس کردی. یه جور دیگه شدی....

امین چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.kimiyagar.blogsky.com

چجوری شدم مینا...!؟

حمیده فنایی پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.bikaraanemehr.blogfa.com

نه برادر من گوش دنیا از این فریادا پره تو فقط ببین و بدون که ریا هست پستی هست بی مهری هست غرور هست ولی کسی نمی خواد باور کنه که این عواطف توی وجود خودش هم هست.
من که این جا نشستم واسه اینک به خودم غره نشم می گم از همه ی این عواطف توی وجودم هست کوه سادگیم از همه چیز بلند تره و نمی زاره که ..... مردم رو باور کنم
تو عوض شدی مینا درست می گه
همیشه خوب ساده و منطقی بود
اما حالا همه خوبیاتو داری به حد بی نهایت خوب تر می رسونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد