کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

سلام

سلام

می بینم که اینجا تا من نبودم خیلی خبر ها بوده...!!!؟

من تو این مدت سیستم نداشتم و البته یه کمی هم

کم حوصله بودم.....

ولی حالا خوبم. الان از کافی نت دارم این پست و

میزنم و بازم سیستم ندارم اما در حال تهیه هستم...

دعام کنین زودی جور بشه.... ک(

 

خیلی چیزها دارم که بنویسم....

 

یه چیزی که الان می نویسم و مال خیلی وقت پیشه :

 

چند وقت پیش مستی رو تجربه کردم که تو ذهن ام

نمی گنجید...!!!؟

حالا چرا...!؟ میگم...

اگه حافظ  و بشناسین و بدونین که منظورش از <می>

چی بوده می تونین کاملآ من و درک بکنین.

واقعآ واسه خودم شب به یاد ماندنی بود و سلوک

فوق العاده ای داشتم و به خاطر همین از آفریدگار

بزرگ ام سپاسگذارم....

همین که تو اون لحظات آدم خودشه و هیچ نقابی

دیگه وجود نداره بهترین چیزه....

بر در می خانه رفتن کار یک رنگان بود

خود فروشان را به کوی می فروشان راه نیست

 

به زودی میام....

 

رستگار و پیروز باشید....

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ

اهههههههههههههههههههههههه
تو که هنوز زنده ای
خبری ازت نبود خوشحال شدیم اما حالا منتظر میمانیم ...

زهرا چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ق.ظ http://aliveLove.blogsky.com

خوشحالم که برگشتی و خوشحال تر که تجربه ی به اون بزرگی (چقدر نمی دونم؟!!! ) رو تجربه کردی.

ایشالا سیستمتون هم زود جور می شه....

حمیده فنایی شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.bikaraanemehr.blogfa.com

سلام خوبی خوشی
همین سیستم هندلی هم از کار افتاد ای بابا ای بابا
پس پولای این حجره رو چی کار می کنیم فقط میای شام می خوری و می ری زوری یه انعامیم می دی نه(‌شوخی بود ها)
من کم کم دارم به نتیجه بی نقابی می رسم ولی می د ونم هنوز زمان می خواد تا کاملا بفهمم... منتظر گذشتن زمانش هستم تا بهتر بفهمم....
می گم بازم پولاتو جمع کن تا بریم....

کیهان شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://hezar-roozan.blogfa.com

سلام
ای کاش که همه آدما خودشون باشن (بدون نقاب) و زندگی رو اونطور که می خوان ببینن و تجربه کنن نه به شکلی که دیگران می پسندن.

در پست قبلی از کوه گفتین برای من هم که گاهی به کوه می رفتم یاد آوری شکوه و عظمت اون خیلی لذت بخشه.

باران سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://sookoote-baran.ir

سلام آقا امین گل
حال و احوال خوبه انشالله ؟ ایام به کام هست؟
من بی معرفت شدم تو چرا کم پیدایی؟؟؟!
دلم برای نوشته هات تنگ شده بود. معذرت که دیر اومدم .
مثل همیشه بهترینهارو برات آرزو دارم.
شاد و موفق باشی و تا بعد در پناه حق.

حمیده فنایی سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ق.ظ

ببین حالا اگه من این همه مدت آپ نکرده بودم چه آبرویی از من می بردی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد