کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

کیمیاگر

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

زهی عشق زهی عشق

   گفتم از دیده چـو دورش سازام

   بی گـــــــمان زودتر از دل برود

   مــــرگ باید کـــه مـــــرا دریابد

   ورنه دردیست که مشکل برود

                                                                       فروغ

 

گرچه سکوت بلند ترین فریاد عالم است ،

ولی گوشم دیگر طاقت فریاد های تو را ندارد.

کمی با من حرف بزن....!!!

 

 

روح ام می لرزد از سکوت ات و باز هم تلاش من تیری بود به سنگ...!!

می رسد روزی که آیا مست نوای ات بلند فریاد زنم :

                                                                زهی عشق ، زهی عشق.....

                                                                                              ۸۶/۶/۱۳                

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سمر جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.gorizazmarg.blogfa.com

چرا کیمیاگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من به این اسم خیلی علاقه دارم

یه دوست چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ق.ظ

شاید اون تلاشت رو ندیده باشه صدات رو نشنیده باشه....

venouse پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.venouse.blogfa.com

آنروز که نالهء درد آشنای تو

دعای سحرم شد

آنروز که خطوط چهره ات

نگار گر تابلوی زندگیم شد

آنروز که چشمهای کم فروغت

راهنمای کشتی طوفان زده ام در شب ظلمانی شد

آنروز که سردی دستت

گرمی وجودم شد

آنروز که خیالت

رویای شبانه ام شد

و آنروز که احساس وجودت

وجود بی وجودم شد

رسالت نوشتن بر من وحی شد

می نویسم

و تنها از برای تو می نویسم

مداد سفید پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ http://bluefreinds.blogfa.com/

سلام ...
خدا حافظ ...
چیز تازه اگر یافتید بر این دو اضافه کنید !

.......
چطوری رفیق ؟ ...بابا یه حالی نمی پرسی ..
هرجا هستی موفق باشی
التماس دعا
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد